Articole & Tutoriale VoIP

Implementarea serviciului Call with Asterisk pentru Mac OS X

21 Aug 2013

In cele ce urmează, vă vom prezenta cum se poate apela un număr de telefon dintr-o semnătură de e-mail, afișat pe o pagină de internet, din Address Book, etc, prin intermediul unei centrale de tip Asterisk. Această funcționalitate se aplică doar pentru sistemele de operare Mac OS X și nu este disponibilă și pentru sistemele de operare Windows.   Citește tot articolul

Beneficiile utilizării soluţiilor VoIP PBX

04 Feb 2013

Centralele telefonice care oferă suport pentru comunicaţii de tip voce şi video folosind protocol IP sunt din ce în ce mai căutate de companiile de toate dimensiunile pentru beneficiile pe care le oferă faţă de centralele telefonice tradiţionale (analogice sau digitale). Între aceste beneficii putem aminti: Citește tot articolul

Configurare cont VoIP voceonline/romtelecom pentru PAP-2T

18 Dec 2012

Update 18.12.2012: Începănd cu data de 15.11.2012 Romtelecom a încetat furnizarea serviciului Voce Online. Citește tot articolul

Aastra BluStar, o soluţie video de comunicare şi colaborare integrată

23 Oct 2012

Aastra BluStar este o soluţie de videoconferinţă SIP ce oferă calitate HD şi capabilităţi de colaborare avansate.  Această soluţie de comunicare şi colaborare integrată duce discuţiile de afaceri la un nou nivel ce le oferă o experienţă deosebită utilizatorilor, bazată pe imagini video, flexibilitate şi adaptabilitate la toate nevoile de comunicare ale companiilor. Funcţionalităţile avansate de comunicare şi colaborare video multidirecţională dau o notă personală relaţiilor de afaceri, duc la o scădere a cheltuielilor pentru călătorii şi măresc productivitatea angajaţilor. Citește tot articolul

Ce variantă Avaya IP Office ar fi potrivită?

26 Sep 2012

IP Office, soluţia Avaya de comunicare integrată, poate fi configurată pentru diferite scenarii de utilizare - fie pentru un singur sediu, fie pentru o filială de mai mică sau de mai mare anvergură, fie pentru a funcţiona pe post de call center. Pentru a putea răspunde nevoilor fiecărei companii, IP Office este disponibil în 5 variante (ediţii) diferite, funcţionalităţile şi capacitatea oferite crescând din punct de vedere al complexităţii. Basic, Essential, Preferred, Advanced şi Server sunt astfel gândite încât să permită soluţiei să se dezvolte eficient în ceea ce priveşte costul pe măsură ce afacerea creşte. Firmele pot să construiască pe baza sistemului existent, fără să înlocuiască tehnologia în care au investit deja. Funcţionalităţile adaugate în fiecare ediţie (peste cele disponibile în cea precedentă) sunt prezentate mai jos: Citește tot articolul

Ce oferă soluţia Avaya IP Office?

26 Sep 2012

Avaya IP Office, soluţia de comunicare integrată creată pentru a răspunde nevoilor firmelor mici şi mijlocii, se dezvoltă o dată cu afacerile pe care le susţine, oferindu-le posibilitatea de a pune la dispoziţia fiecărui angajat acele unelete de comunicare de care are nevoie pentru a-şi desfăşura în mod optim activitatea. Prezentă în peste 250 000 de birouri, filiale şi sedii din toată lumea, IP Office susţine creşterea eficienţei în comunicare, putându-se adapta oricărui scenariu de utilizare datorită multitudinii de funcţionalităţi pe care le oferă. Citește tot articolul

7 Motive pentru a alege Avaya IP Office pentru nevoile de comunicare ale IMM-urilor

21 Sep 2012

Avaya IP Office este o soluţie PBX de comunicare integrată gândită pentru a mări eficienţa în comunicare a firmelor mici şi mijlocii. IP Office se dezvoltă o dată cu afacerile pe care le susţine, oferind posibilitatea de a pune la dispoziţia fiecărui angajat acele unelte de comunicare de care are nevoie pentru a-şi desfăşura în mod optim activitatea. Soluţia avansată oferită de unul dintre producătorii PBX de top la nivel mondial este deja prezentă în peste 250 000 de birouri, filiale şi sedii din toată lumea, deoarece furnizează companiilor avantaje competitive ce garantează succesul în afaceri: Citește tot articolul

Configurarea unui cont Skype pe Grandstream GXV3140

22 May 2012

In articolul ce urmeaza vom descrie pasii necesari configurarii unui cont Skype pe un videotelefon Grandstream GXV3140. Pentru momennt acesta este singurul model din gama de videotelefoane, din portofoliu Grandstream, care suporta efectuarea de apeluri audio/video utilizand serviciul Skype.  Citește tot articolul

Actualizarea versiunii de software pentru echipamentele Grandstream GXW

24 Apr 2012

Continuam seria de tutoriale dedicate adaptoarelor SIP telefonice si vom prezenta cum se efectueaza procedura de actualizare a versiuni firmware pentru SIP gateway-urile Grandstream din seria GXW.  Citește tot articolul

Restartari repetate pe telefoanele Aastra

17 Jan 2012

Pentru cazurile in care telefoanele Aastra se restarteaza repetat, urmatorii pasii pot fi aplicati, pentru a restaura functionarea corecta:  Citește tot articolul