Articole & Tutoriale VoIP

7 Motive pentru a alege Avaya IP Office pentru nevoile de comunicare ale IMM-urilor

21 Sep 2012

Avaya IP Office este o soluţie PBX de comunicare integrată gândită pentru a mări eficienţa în comunicare a firmelor mici şi mijlocii. IP Office se dezvoltă o dată cu afacerile pe care le susţine, oferind posibilitatea de a pune la dispoziţia fiecărui angajat acele unelte de comunicare de care are nevoie pentru a-şi desfăşura în mod optim activitatea. Soluţia avansată oferită de unul dintre producătorii PBX de top la nivel mondial este deja prezentă în peste 250 000 de birouri, filiale şi sedii din toată lumea, deoarece furnizează companiilor avantaje competitive ce garantează succesul în afaceri:

1. Colaborare nelimitată şi mobilitate maximă

IP Office le permite angajaţilor să fie accesibili şi să rămână productivi chiar şi atunci când nu sunt la birou. Aplicaţiile IP Office ce susţin mobilitatea forţei de muncă sunt extrem de uşor de folosit, oferind în acelaşi timp toate funcţionalităţile de comunicare vitale pentru un mediu de business modern – mesageria instantanee, control total al apelurilor telefonice, geo-locaţie, conferinţe – toate sunt disponibile pe laptopuri, tablete sau telefoane mobile.

2. Eficienţă şi rapiditate în interacţiunea cu clienţii

IP Office le permite clienţilor să ajungă rapid la personalul de care au nevoie, indiferent dacă aceştia sunt la birou sau nu. Integrarea soluţiei cu aplicaţii desktop precum Microsoft Outlook, răspunsuri automate multi-nivel, aplicaţii mobile, iată funcţionalităţile ce măresc viteza de reacţie în interacţiunile cu clienţii şi permit oferirea de servicii personalizate.

3. Eficienţă financiară pentru companiile în dezvoltare

Din punct de vedere al costurilor, IP Office este cea mai eficientă soluţie pentru afacerile în dezvoltare. Atunci când nevoile de comunicare cresc, tot ce trebuie să faceţi este să actulizaţi software-ul folosit sau să adaugaţi componente la infrastructura hardware existentă, investiţia îniţială rămânând intactă. IP Office furnizează funcţionalităţi şi structură ce susţin până la 1,000 de utilizatori într-un singur loc – sediu, birou, punct de lucru sau filială.

4. Funcţii de comunicare complete şi complexe într-o singură soluţie

Pentru a întelege mai bine multitudinea de funcţii oferite de Avaya IP Office, putem porni de la o configuraţie simplă ce oferă posibilitatea organizării de conferinţe pentru până la128 de participanţi. La această funcţie de bază se adaugă înregistrarea convorbirilor, participarea automată a unor membrii ai personalului, mesagerie vocală şi integrarea acesteia cu serviciul de email. Apoi, IP Office oferă soluţii de comunicare integrată şi care permit participarea indiferent de locul în care vă aflaţi – mesagerie instantanee, controlul apelurilor de pe mobil, serviciu de conferinţă pe dispozitive mobile şi multe altele, toate integrate la rândul lor cu aplicaţii desktop şi toate dispozitivele angajaţilor, de exemplu telefoane inteligente sau tablete.

5. Costuri totale scăzute

IP Office vă permite să economisiţi oferidu-vă cele mai eficiente telefoane din punct de vedere al consumului de energie electrică, sistem de conferinţă integrat pentru până la 128 de participanţi (funcţionalitate ce vă scuteşte de plata unui serviciu lunar de conferinţă) şi înregistrarea convorbirilor.

6. Disponibilitate şi rezistenţă pe care vă puteţi baza întotdeauna

Pentru soluţiile IP Office ce acoperă mai multe sedii sau filiale, aveţi la dispoziţie un sistem inteligent de siguranţă ce permite preluarea funcţiilor de comunicare între sistemele instalate în diverse locuri dacă unul dintre ele nu funcţionează în mod corespunzător. Dacă folosiţi IP Office într-un singur sediu, serverul ce asigură redundanţa sistemului poate fi adăugat extrem de uşor la sistemul existent. Dincolo de nevoia unui sistem de răcire intern sau a unor noi harduri, IP Office funcţionează fără probleme timp de 68 de ani.

7. Administrare simplificată a sistemului

Sistemele instalate în locuri diferite pot fi administrate cu uşurinţă printr-o interfaţă unică. Pentru a obţine configurările dorite, administratorul sistemului are la îndemână utilitare extrem de simple, de tip drag-and-drop. Cu doar căteva apăsări de buton le puteţi oferi angajaţilor funcţiile de comunicare de care au nevoie din aplicaţii proiectate pentru fiecare tip de angajat. Tipurile de utilizatori pe care le puteţi defini în cadrul IP Office pentru angajaţi sunt următoarele:

  • Utilizator frecvent (Power user)
  • Angajat cu deplasări frecvente
  • Angajat ce îşi desfăşoară activitatea la birou
  • Angajat la distanţă
  • Recepţionist
  • Supervizor Relaţii cu clienţii
  • Operator Relaţii cu clienţii

În funcţie de atribuţiile fiecăruia, li se poate oferi rapid acces la acele funcţii de care au nevoie, de la posibilitatea de a organiza conferinţe, la redirecţionarea apelurilor, acces la aplicaţii mobile, notificări automate, înregistrarea apelurilor, informaţii dinamice despre apeluri şi multe altele.

Scalabil dar eficient din punct de vedere al costurilor, complex dar uşor de utilizat, Avaya IP Office este sistemul PBX ideal pentru firmele mici şi mijlocii care înţeleg că o soluţie de comunicare eficientă şi de încredere este vitală într-un mediu de afaceri competitiv.