Comunicate de presă

Soluţia de raportare pentru call center QueueMetrics, inclusă în gama VoIP a Tenora

22 May 2013

Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting, susţine eforturile companiilor de a mări gradul de satisfacţie a clienţilor prin distribuirea QueueMetrics, o soluţie profesională de monitorizare şi raportare pentru call center. Citește tot articolul

Soluţia personalizată dezvoltată de Tenora a generat creşterea calităţii în relaţia cu clienţii Eureko

27 Mar 2013

Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting, a proiectat şi integrat o soluţie personalizată de raportare şi monitorizare pentru Contact Center-urile Eureko Asigurări şi Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private.  Citește tot articolul

Modulo a proiectat şi integrat o soluţie modernă de comunicare pentru Bursa de Valori Bucureşti

28 Nov 2012

Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting, a facilitat migrarea soluţiei de telefonie clasică utilizată de catre Bursa de Valori București la un sistem  de comunicare telefonică VoIP bazat pe echipamente Xorcom. Citește tot articolul

Modulo readuce nota personală în afaceri cu soluţia de comunicare şi colaborare video Aastra BluStar

25 Oct 2012

Proaspăt adăugată portofoliului diviziei de comunicare şi colaborare VoIP, Tenora, soluţia de videoconferinţe HD Aastra BluStar aduce o notă personală convorbirilor de afaceri, stimulând şi susţinând colaborarea şi ajutând la mărirea productivităţii.  Citește tot articolul

Modulo Consulting recomandă Avaya IP Office, soluţia de comunicare integrată destinată IMM-urilor

25 Sep 2012

Printr-un parteneriat strategic încheiat cu Avaya, furnizor de top de soluţii de comunicare şi colaborare, Tenora, divizia de soluţii VoIP a Modulo Consulting, comercializează şi implementează în România una dintre cele mai eficiente soluţii de comunicare integrată pentru firmele mici şi mijlocii. Citește tot articolul