Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting, a proiectat şi integrat o soluţie personalizată de raportare şi monitorizare pentru Contact Center-urile Eureko Asigurări şi Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private.
Bucureşti, 27 martie 2012. Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting, a proiectat o soluţie personalizată de monitorizare şi raportare ce permite urmărirea în timp real a activităţii Contact Centerurilor Eureko Asigurări şi Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private. Integrarea noii soluţii pentru cele două celor două companii din România ale grupului Achmea a avut ca principal scop eficientizarea activităţii departamentelor şi îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii.
Pentru a răspunde cerinţelor Eureko Asigurări şi Eureko SAFPP, Tenora a integrat software-ul de raportare Quemetrics cu centrala existentă Asterisk, oferind o configurare personalizată care să permită monitorizarea Contact Center-urilor şi generarea rapoartelor necesare activităţii acestora. În plus, Tenora a dezvoltat o soluţie software personalizată, integrata cu infrastructura existentă, Asterisk si Quemetrics, care să permită raportarea pentru parametri adiţionali ceruţi de cele două companii-client. Astfel, noua infrastructură permite monitorizarea în timp real a activităţii, alocarea dinamică a personalului, analiza detaliată a activităţii la nivel de Contact Center şi la nivelul agenţilor, emiterea şi trimiterea rapoartelor în formate uşor de utilizat, precum şi activarea automată a anunţurilor privind momentele de inactivitate ale celor două departamente atunci când este nevoie (sărbători legale sau alte evenimente similare).
„Eficienţa în relaţiile cu clienţii depinde într-o mare măsură de abilitatea unei companii de a înţelege modul în care acestea funcţionează şi de a identifica potenţialele probleme, precum şi modul în care acestea pot fi rezolvate. O soluţie eficientă de raportare şi monitorizare este de aceea extrem de importantă în comunicarea cu clienţii, ea trebuind să fie perfect adaptată la cerinţele şi modul de lucru al fiecărei companii în parte”, a explicat Bogdan Moldovan, Managing Partner la Modulo Consulting. „În colborarea noastră cu Eureko Asigurări şi Eureko SAFPP, principalul obiectiv a fost să le oferim informaţia necesară pentru a-şi adapta activitatea la nevoile clienţilor şi flexibilitate în alocarea timpului şi resurselor.”
„De la implementarea noi soluţii proiectate de Tenora pentru cele două departamente ale Eureko Asigurări şi Eureko SAFPP, am observat o creştere a ratei de succes a preluării apelurilor, rezultat care a dus la o relaţie mai bună cu clienţii existenţi şi cei potenţiali,” a explicat George Jaravete, Coordonator Contact-Center Eureko SAFPP. „De asemenea, monitorizarea în timp real a activităţii Contact Center-elor şi a agenţilor a dus la îmbunătăţirea timpului de răspuns la apelurile telefonice, iar analiza detaliată a apelurilor pierdute a făcut posibilă eficientizarea interacţiunii cu clienţii.”
Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting, proiectează şi implementează soluţii de comunicare avand ca obiective economia de timp şi resurse, eficientizarea activităţii şi comunicării cu clienţii, oferindu-le companiilor suportul necesar pentru a-şi creşte afacerile şi a-şi mări gradul de profitabilitate.
Despre Modulo Consulting
Cu peste 10 ani de experienţă în domenii ale segmentului IT&C precum consultanţă, management de proiect, soluţii avansate pentru companii, Modulo Consulting oferă companiilor servicii profesionale, personalizate și complete. Prin divizia Tenora, Modulo Consulting se ocupă de livrarea de echipamente şi telefoane VoIP, de consultanţă şi integrare de soluţii VoIP complete. Pentru mai multe detalii, vizitaţi http://www.modulo.ro