Soluții Call Center

Coșul tău este gol

Comandă

Soluții VoIP

Echipamente VoIP

Producători

Resurse

Sistemele de tip Call Center sunt centrale specializate şi optimizate pentru comunicaţia cu clienţii. Ele pot fi utilizate pentru urmatoarele tipuri de comunicare:

  • inbound - centrele de suport tehnic / relaţii cu clienţii
  • outbound - centrele de realizare a sondajelor
  • mixt - specifice departamentelor de secretariat, vânzări, marketing, etc.

Aceste sisteme pot face faţa cu succes oricaror cerinţe suplimentare prin funcţionalitaţile avansate de care dispun, permiţand:

  • implementarea unei arhitecturi de tip HA (High Availability)
  • operarea cu agenţi de la distanţă
  • distribuirea traficului pe mai multe noduri
  • integrarea cu sisteme externe de tip CRM/ERP
  • raportări şi monitorizări specifice, etc.

Dacă pentru sistemele inbound de obicei nu există cerinţe speciale (în afara unui sistem care să facă faţă traficului mărit faţă de o centrală normală de birou), pentru sistemele outbound se pune accentul pe modalitatea de apelare a clienţilor (manuală sau automată) care să asigure un randament de comunicare cât mai mare.

Mai jos sunt exemplificate caracteristicile sistemelor hardware care pot asigura funcţionalitatile unui Call Center mixt cu un raport de apelare de 4:1.

Număr de agenţi Sistem Procesor
Memorie Observaţii
până la 15
1 4 core @ 3 GHz 4 GB
DB/WEB/Asterisk
până la 30
2 4 core @ 3 GHz 4 GB
DB/WEB+Asterisk
până la 75
4 4 core @ 3 GHz 4 GB
DB+ WEB+Asterisk
până la 150

1

5

8 core @ 3 GHz

4 core @ 3 GHz

8 GB

4 GB

DB

WEB + Asterisk

până la 250

1

8

8 core @ 3 GHz

4 core @ 3 GHz

16 GB

4 GB

DB

WEB + Asterisk

până la 500

1

2

16

16 core @ 3 GHz

4 core @ 3 GHz

4 core @ 3 GHz

32 GB

4 GB

4 GB

DB

WEB

Asterisk

Pentru orice întrebări sau asistență în vederea adoptării unei asfel de soluţii, nu ezitaţi să ne contactaţi