Referinţe

Coșul tău este gol
Experienţa solidă acumulată de Tenora  - divizia Modulo dedicată proiectării şi integrării soluţiilor VoIP complete - este rezultatul a numeroase implementări de succes pentru companii din diverse domenii de activitate, cu dimensiuni variind de la câţiva angajaţi la organizaţii complexe cu mai multe sedii şi personal numeros. Abordarea Tenora pentru fiecare implementare este de a gândi o soluţie care să ofere atât eficienţă cât şi flexibilitate la nivel maxim, respectând nevoile reale şi bugetul clientului şi ajutându-l să economisească bani, timp şi resurse. Iată mai jos câteva dintre proiectele de care ne-am ocupat.
BVB

Bursa de Valori Bucureşti

Fondată în 1995, Bursa de Valori Bucureşti (BVB) este cel mai important jucător de pe piaţa de capital din România, instituţia financiară având ca scop construirea celei mai performante pieţe de capital din Europa de Sud-Est şi crearea de oportunităţi de investiţie atractive într-un mediu dinamic şi transparent. BVB execută tranzacţii electronice pe pieţe de capital diferite cu diverse tipuri de instrumente financiare, acţiuni, drepturi, obligaţiuni şi altele. Companiile listate pe BVB sunt atât jucători locali din diverse sectoare, cât şi firme internaţionale.

BVB a decis să migreze de la soluţia clasică, analogică, la un sistem modern cu o infrastructură VoIP.

Mai multe detalii
Intrasoft

Intrasoft International

INTRASOFT International S.A, parte a grupului INTRACOM HOLDINGS S.A., este unul din cei mai importanţi furnizori europeni de soluţii şi servicii IT, ce oferă soluţii inovatoare pentru o gamă largă de organizaţii naţionale şi internaţionale, atât din domeniul public cât şi din cel privat. Cu o echipă de peste 700 de profesionişti, INTRASOFT International operează prin filialele şi birourile locale din Belgia, Grecia, România şi Luxemburg.

Cu ocazia mutării într-un sediu nou, INTRASOFT International a decis să implementeze o soluţie de comunicaţii de tip VoIP.

Mai multe detalii
Eureko

Eureko Pensii

Soluţie de raportare extinsă şi personalizată pentru call-center-ul unuia dintre primii jucători implicaţi în reforma sistemului de pensii din România.

Mai multe detalii
Eureko

Eureko Asigurări

Servicii de suport pentru call-center-ul uneia dintre cele mai inovatoare societăţi de asigurări din România, ce oferă o gamă completă de asigurări de viaţă şi de sănătate
Neomar

Neomar

Soluţie Call Center dedicată sondajelor de piaţă, pentru un client ce activează din 2003 în domeniul marketingului şi al comunicării promoţionale.

Mai multe detalii
Magister

Magister Software

Soluţie PBX particularizată pentru unul din cei mai importanţi furnizori de software pentru retail din România şi pionier în dezvoltarea acestui tip de soluţii.

CIEL Romania

CIEL Romania

CIEL România îşi dorea înlocuirea soluţiei de telefonie existente cu o soluţie open source flexibilă, modernă, şi eficientă din punct de vedere al costurilor, care să raspundă nevoilor companiei şi să permită desfăşurarea activităţilor de tip Call Center.

Mai multe detalii