Studii de caz

Tenora a implementat la Neomar o soluţie de call center flexibilă şi personalizată pentru domeniul marketingului

12 Aug 2013

Despre Neomar

Înfiinţată in 2003, compania Neomar beneficiază de o experienţă bogată în domeniul marketingului şi al comunicării promoţionale. Neomar Consulting oferă servicii caracterizate de profesionalism şi un nivel ridicat al experienţei şi al cunoştinţelor în domeniile marketingului şi tehnologiei informaţiei.

Studiile, analizele şi consultanţa de specialitate oferite de Neomar contribuie la o mai bună transparenţă şi la o capacitate decizională îmbunătăţită a clienţilor – companii multinaţionale, companii româneşti şi străine, jucători importanţi din peisajul economic românesc.

Provocarea

Neomar dorea înlocuirea call centerului pentru studii de piaţă şi interviuri, dorind o mai mare flexibilitate, dar şi o soluţie eficientă din punct de vedere a costurilor, care să raspundă nevoilor companiei pentru colectarea de date necesare în oferirea serviciilor către clienţi. Astfel, Neomar avea nevoie de o soluţie care să ofere linii de primire şi efectuare a apelurilor, aplicaţie pentru interviuri, utilizarea de extensii softphone, dar şi a reţelei analogice, predictive dialer, comunicaţii de tip fax, precum şi înregistrarea apelurilor.

Soluţia propusă de Tenora

Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting, a proiectat şi implementat o soluţie open source care să ofere Neomar flexibilitatea şi funcţionalităţile specifice activităţii desfăşurate. Astfel, noul call center permite utilizarea eficientă a 8 linii telefonice PSTN. Tenora a integrat o soluţie Asterisk impreuna cu predictive dialerul Vicidial, aplicaţia pentru interviuri LimeSurvey fiind de asemenea configurată să funcţioneze cu Vicidial. Au fost configurate extensii de tip softphone şi analogice, împreună cu o extensie pentru fax. Noua soluţie permite şi înregistrarea tuturor apelurilor efectuate în regim call center. Pentru a permite eficientizarea costurilor, soluţia a fost gândită astfel încât să includă echipamentele hardware existente.

Diagrama soluţiei

Detalii tehnice ale soluţiei:

  • Server Intel E5200, 2.5GHz
  • Placă PCI Digium TDM808
  • Adaptoare Cisco PAP2T
  • Aplicaţii software customizate: LimeSurvey

Beneficiile noii soluţii

Noua soluţie pentru call center oferă flexibilitate maximă în utilizarea şi managementul centralei telefonice, protejând investiţia iniţială a Neomar prin refolosirea hardwareului achiziţionat pentru centrală şi a telefoanelor analogice, a desktopurilor şi a căştilor folosite de operatori.

Integrarea soluţiilor Vicidial şi LimeSurvey este ideală pentru tipurile de activitate desfăşurate de Neomar în realizarea studiilor şi a interviurilor necesare pentru a-şi consilia eficient clienţii. Soluţia poate fi folosită şi în regim de centrală de birou, prin utilizarea telefoanelor analogice cu adaptoare ATA (Cisco PAP2T).

Noua soluţie implementată de Tenora a dus la eficientizarea activităţii Neomar. Având aplicaţii special gândite pentru cercetarea de marketing, putem să ne concentrăm pe analizarea pieţei şi a consumatorilor, ceea ce se înseamnă servicii mereu îmbunătăţite pentru clienţii noştri ”, a declarat Bogdan Funieru, Managing Director la Neomar Consulting.

Client: Neomar Consulting

Integrator: Modulo Consulting, prin divizia VoIP Tenora