Garanţie şi certificate

Coșul tău este gol

Comandă

Soluții VoIP

Echipamente VoIP

Producători

Resurse

Garanţie

Garanţia pentru produsele Aastra, Avaya, beroNet, Digium şi Cisco SMB este de 12 luni.
Garanţia pentru produsele Sangoma este de 48 de luni.

RMA și procedura de returnare

Procedura de RMA* presupune următoarele etape:

  1. Contactarea departamentului de suport Tenora la adresa de e-mail voip.support@tenora.ro, in vederea comunicării următoarelor:
    • numărul facturii cu care a fost achiziționat echipamentul;
    • serial number-ul echipamentului;
    • descrierea problemei pe care o intâmpinați cu echipamentul.
  2. Un reprezentat Tenora vă va confirma în cel mai scurt timp dacă produsul se mai află în perioada de garanție, în caz contrar returnarea acestuia nefiind acceptată;
  3. **După ce reprezentatul Tenora va confirma că echipamentul este în perioada de garanție, se va deschide un caz de suport și se vor începe investigațiile remote pe sistemul Dvs, în vederea reproducerii problemei semnalate;
  4. Dacă în urma investigațiilor reprezentatul Tenora confirmă problema semnalată, veți primi un număr de RMA, precum și acordul de a trimite echipamentul la sediul Tenora; Valoarea transportului pană la sediul Tenora va fi suportată de către Dvs;
  5. ***După recepționarea echipamentului și constatarea defecțiunii, Tenora va livra catre Dvs un echipament în locul celui defect. Transportul echipamentului de schimb până la sediul Dvs va fi suportat de către Tenora.
  6. Tenora își rezervă dreptul de a refuza echipamentele returnate fără indeplinirea în prealabil a procedurii/condițiilor descrise mai sus.

* Return merchandise authorization

** Investigațiile remote se aplică pentru urmatoarele echipamente:

  • plăci telefonice analogice Sangoma;
  • plăci telefonice digitale Sangoma;
  • gateway-uri SIP analogice beroNet, Grandstream;
  • gateway-uri SIP GSM Topex.

*** În cazul în care defecțiunea semnalată nu poate fi constatată, echipamentul va fi returnat iar valoarea transportului va fi suportată de către Dvs.

Investigatiile remote nu se aplică pentru echipamentele Digium, datorită faptului că producatorul Digium a luat hotararea ca eventualele probleme apărute cu echipamentele produse de către ei vor fi investigate / rezolvate doar de către departamentul lor de suport. La această adresă Return Policy găsiți descrisă procedura de RMA oferită de către producătorul Digium.

Pentru a demara procesul de RMA pentru echipamentele Digium sunt necesare următoarele etape:

  • să înregistrați pe site-ul Digium, în secțiunea aferentă cumpărătorilor, produsul achiziționat de către Dvs;
  • să deschideți un ticket în ceea ce privește problemele pe care le întampinați cu echipamentul către departamentul de suport Digium;
  • investigațiile se vor efectua remote de către departamentul de suport al producătorului Digium;
  • daca în urma investigațiilor producătorul Digium consideră RMA-ul valid, vi se va comunica procedura de înlocuire a echipamentului.

CISCO Small Bussines Pro

Garanţia standard pentru telefoanele VoIP din gama CISCO Small Bussines Pro este de 12 luni. Adiţional se poate alege pachetul Cisco Small Business Pro Service. Acesta constă din:
  • update-uri şi upgrade-uri de software
  • acces la Cisco Small Business Support Center
  • acces la Cisco Online Chat Support
  • înlocuirea echipamentelor defecte, de catre CISCO, în următoarea zi lucrătoare (next-business-day replacement)
Acest pachet de servicii nu este inclus în preţul telefoanelor VoIP din gama CISCO SPA500.
Costul acestui serviciu este de 19 USD pentru o perioada de 3 ani. Accesul la acest serviciu, precum şi la alte opţiuni şi informaţii utile, se va face doar prin intermediul portalului CISCO (accesul în portal necesită înregistrare).